Hvordan kan jeg bytte eller returnere en vare?
Hvis du ønsker at returnere eller bytte din vare, vil det altid være muligt, bare varen er ubeskadiget og i original emballage.
30 dages returpolitik
Det er målet, at vore kunder skal være 100 % tilfredse. Derfor giver vi, udover den 14 dages lovpligtige fortrydelsesret, en periode på op til 30 dage, hvor du, uden begrundelse, kan returnere din vare.
Hvornår får jeg mine penge igen?
Dine penge vil være på din bankkonto indenfor 3 – 4 bankdage efter, at vi har modtaget returvaren – alt afhængig af den betalingsmåde, som du oprindeligt har brugt.
Har I garanti på jeres varer?
Ja, det har vi. Alle vores varer har, som købeloven foreskriver, 2 års garanti.
Min vare er gået i stykker. Hvad skal jeg gøre?
Hvis din vare er beskediget eller ødelagt ved modtagelse, erstatter vi det så hurtigt som muligt.
Har I modtaget min returvare?
De fleste returvarer er os i hænde 3-6 hverdage efter, at du har sendt dem, og vi ekspederer returvarerne samme dag, som vi får dem.
Hvornår er det for sent at returnere min vare?
Du kan altid returnere din ubrugte vare indenfor 365 dage, hvis den stadig er i original emballage, du har din faktura og at varen ikke er taget i brug. Du behøver ikke at oplyse nogen grund.
Skal jeg betale for returfragt?
Returnering af en vare koster 39,00 kr. Hvis du er i tvivl, er du altid velkommen til at kontakte os.
Jeg vil gerne klage
Ønsker du at klage, kan du kontakte os på 60 79 69 86 eller skrive på [email protected]. Vi vil meget gerne høre hvad du har at sige, således der kan findes en løsning.
Hvor finder jeg mit returlabel?
Du finder dit returlabel ved at gå til returpotalen. Først skal du udfylde dine informationer, og derefter klikke på ”Fortsæt”.
Kan jeg returnere en vare uden en faktura?
Ja, det er muligt, hvis du oplyser dit ordrenummer. Vi gemmer også alle dine fakturaer på din personlige profil.
Send en besked
Hvis du hellere vil sende os en besked med dit spørgsmål, kan du gøre det her.